Jag saknar Kjell!

Tio-kamrater, när de va dags för vintersolstånd å allt annat myspys vi lärde oss på mattekursen med Kjell för bra länge sen. Jag längtar tillbaks till mina vänner i plugget! Samhällskunskap i all ära men "back in the days" då var de en fröjd å plugga. Inte sällan kom jag hem med ytterligare en avlossad asgrav-salva i bagaget och lyckligare än innan.

Plugget är alltid hårt och kommer alltid att vara, även om man har en chill inställning. Hörde en rapport på radio i förra veckan om att studenter mår illa och är psykist pressade och stressade. Jag fick svaret till den rapporten tillhanda idag, iform av en multimegasuperduperoversized examinationsarbete jag ska opponera på. Det är överdoserat med tecken till sin milda grad (12 000 tecken i tidig julklapp!!!) att jag får kallsvettningar hur ska jag hinna? Plugg, jobb x2, träning? (överskattat), planering för framtiden, vänner (saknar er) och F I K A (med ett sådant mastodont arbete krävs det högre frekvens av fikaraster).

Så till alla er där ute i världen som inte pluggar och har en massa tid över:

Make love not war!

Kommentarer
Postat av: din läjdi

men du... jag älskar dig...

2010-05-27 @ 18:55:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0