Testar igen, för man blir ju inte yngre. Min bästa tid är nu!

Morgonjoggen avklarad tillsammans med en gammal bekanting, stor löparen Olars. Det var behagligt för benen att jogga igen, men flåset!? vart har den sköna andningen tagit vägen. Hade problem att hänga med i snacket trots att farten var mycket snäll. Eldprovet kommer till kvällen med intervaller i hallen. Korta och snabba enl program, men med tanke på att jag i princip varit off side senaste två veckorna blir de nog längre och inte fullt så snabba.

Vi har flyttat sen senast och besöks nu på The Hill, inte de glassigaste kvarteren, men gott nog. Till sommaren blir de grillning på vår uteplats där jag även funderar på att anlägga ett altandäck med pool, bar (självfallet proppfull med hallonsaft) och lounge. Golfbanan får jag anlägga i min plånka som efter det här lär vara full av hål :o) Men tveka inte att kom förbi! Vi bjuder på fika till alla, om man tar med sig det själv.

Tack för smakupplevelsen igår Hasse, en mycket väl tillagad entrékotte med en vidunderligt god sås! No more pulver to the people!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0