Resultatbörsen

För Örebro Indoor Games hittar ni inte här på bloggen, testa länken ist. Men helgen är jag nöjd med. 1500m på lördan och 3000m på söndan. Nåt fel i huvvet har man om man ställer upp å kutar långdist i den hallen. Branta snäva kurvor och med sämre luft än det var i kompisens 740, efter att "kompisarna" helt natuligt tömt tarmarna på luft,  som vi åkte runt i i ungdomen. Huvvaligen. Hostade hur som helst krafigt och tydlig blodsmak efter 1500m loppet. Blir fint med den nya hallen nästa vinter.
Lördagen, 2a plats efter en deffensiv inledning, men med en något ökande frekvens på benen andra halvan av loppet.
Söndagen bjöd på distansen 3000m, mardrömmen, distansen som jag aldrig riktigt lyckas med, inte blev det någon succé nu heller. Fick göra loppet själv från steg 1 och lagom seg från dagen innan. Blev stel i ryggen och den stora portionen risgrynsgröt som var lunch svalde jag alldeles för nära in på start, rookie misstag må jag säga.
Stort tack dock till alla på sidan, på söndagen hade till och med mor min gjort sällskap med farsgubben och Coach Kroon med familj kom raka vägen från flyget!!! Det är te å va hängiven ut i fingerspetsarna, sånt betyder mycket och riktigit motiverande att ha tränare som intresserar sig. Tyvärr kunde jag inte visa samma fina hängivenhet i helgen, men det kommer fler löpp.

Veckans bio
2012 - en bra film, något läskig, tips att gå en kemi/fysik kurs så man hänger med i snacket. 27 är inget primtal och det finns fler än 10000, frågan blir vad ska man med alla dom till?
Scherlock Holmes - underhållande aktion med rikigt snygga kläder, klart sevärd rulle. Med förhoppning om att kostym med väst, klock kedja och hatt kommer på modet igen!

Veckans bubblare på TV
GSI - Johan Falk, nyss slagit av burken men kan knappt bärga mig till nästa söndag. Spännande så de förslår!

Kommentarer
Postat av: Sara

Nä, det är korrekt. 27 har både nämnare 3 och 9. Däremot råder det osäkerhet om primtalstvillingar, dem kanske trots allt är ett begränsat antal.. 11 och 13. Lura på den du!

2010-01-11 @ 09:21:28
URL: http://saraeklund.blogg.se/
Postat av: Albin Olausson

6:a i Sverigestatistiken 1500m! Inte illa.

2010-01-15 @ 11:51:09
URL: http://bymade.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0