Nytt försök

bingen träffades runt 3 inatt, lite sömn sen va de upp igen. Föreläsnig med ett energiknippe till skåning som slår knock på den insats Lydia gjorde i helgen. Helt galet, föreläsaren Emma, va högt, hon var lågt (golv nivå, i horisontelt läge) kastade flaskor för att ilustrera. Det var en föreläsing med högt tempo, gick i 110km/h... PÅ DE LÅNGSAMMA STUNDERNA!!!! CRAZY!!! min mage började kurra i halvtid och skrivkramp i anteckningshanden. Sociologi, de kan bli nåt i hästväg, nu gäller de, upp på tå! Hon är tidsfacist också, precis som min nya image finns inga förväntningar längre på att jag ska vara sen. Nu gäller det bara att vara prickfri så länge som möjligt, hittills NewPutte 2 - Förseningar 0. Förresten ingen vet att jag heter Putte längre heller :o) (Saras bidrag till upplysnings tiden, fanns väl en sån för ett tag sen).

Dagens största prinsesstårta till min söta fästmö som hjälpte till med korrekturläsningen! Nu är det kvalitetstid! Fortsätt älska världen!

Kommentarer
Postat av: Sara

Inför första seminariet... kom ihåg att skriva PATRIK på namnskylten bara =P Tacka Elin så jättemycket för att hon tog sig tid!

2010-01-20 @ 18:28:04
URL: http://saraeklund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0