I fäders spår för framtids segrar

Hade bestämt träff med en vän 06.55 för avfärd mot de djupa skogarna i Karlslund. Elljuset lockade i denna mörka morgontimma, som skulle var våran fyr för att hitta runt 5km spåret. Visst lät de vackert? ett försök iaf :o) skit samma, vem behöver ljus för att ta sig runt? Det är ett spår!!! Hallå!!?? Pappa Keno, etta på charlstonlistan, är de nån hemma!!?? Sagt å gjort, när min vän uppgett sträng kyla -19, som anledning att stanna hemma under täcket, stannade jag bilen redan vid golfbanan, utan elljus. I skenet av månen började jag min färd i förhoppning om att ta mig till det berömda ”fäders spår”. Men min debut 2010 blev kort, alldeles för kort. Ganska omg fick jag ont nått så fruktansvärt i långfingrar och tummar. Men diverse dumheter från Ad hoc Rocks i bakhuvet betstämde jag mig för att inte falla i frestelsen att gör samma misstag som dom, även om de befann sig åtskilliga meter över havet högre än mig. Uppskattningsvis 2km, mer blev det inte, den här gången…


Kommentarer
Postat av: Sara

Haha... fick du ÖDEM ute på golfbanan =) Nya tag i nya temperaturer, annars får man införskaffa en sån där anknäbb att susa runt med i truten.

2010-01-06 @ 11:05:47
URL: http://saraeklund.blogg.se/
Postat av: This is my hood

Nej träffade inte på Ydén på golfbanan. Han är i USA och förlustar sig!

2010-01-08 @ 10:39:25
URL: http://perkfumadastra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0