Reklampojke

Inte jag, men väl Petter den yngre. Spana in grabben med svallet, helt oberörd ligger han med fint i klungan. Bilden tagen på vilken arena, Gävle - Gunder Hägg arena? Men hur fett blev lönekuveret efter detta modelljobb? Hur som helst blir det max påslag på sommar längtan. I samma katalog återfinns ytterligare en KFUM stjärna, nationell storhet och världskändis... Sandra Wagner. Sammanträffande? eller är det så att bliderna ger mer tynd/status med så duktiga och väl meriterade atlter som KFUM har i Petter och Sandra, fångade på samma bilder som klädföretagets deltagare?

Trimtex

Kommentarer
Postat av: Sigge

När kommer du få helspons, farbror?

2010-04-02 @ 17:11:00
URL: http://lifeofsigge.blogspot.com
Postat av: Mr. Onkel

När jag springer dubbelt så fort som din pappa på maran, om du menar med löparprylar. Är det helspons av kärlek så är jag redan det, du vet din faster Elin hon sponsrar mig glatt med en puss i påsk å påsk är det året om isf, precis som dina päron sponsrar dig, vi är ena lyckans cheddarostar du å ja!

2010-04-02 @ 18:04:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0