Hej på dig din gamla get!

Livet går på rulle, som å ligga efter den store "Il Pirata" Pantani i uppförskörningarna, det är en himla kraftansträngning men de går liksom lätt. Som backpasset häromdagen 34.30 på milen varav 5km uppför. Shit va nöjd jag va, vad jag är, bara sekunden bakom eliten, Blåvalen Sjögren och spedygonzalez Sundström. Det kommer jag leva länge på. En begynnande förkylning i kroppen tilltrots. Fick dock avbryta passet igår, trist men moget, efter all min livserfarenhet tror jag mig fått en känsla av vad som är jobbigt pga infektion och vad som bara är skitjobbigt. Tävling på måndag, dumt å pressa kroppen då, klassiska Påsksmällen är det som inleder min utomhussäsong. Ny bana 10km kontrollmätt, men av erfarenhet så är det ingen snabb bana, däremot Stratmilen den 10e kan bli högintressant. Och får man kommentaren "kreativt" på en hemtenta är det bara att suga åt sig :o)

 

Är det någon som har en liten bil med stor motor och gött brumbrum-ljud kan ni höra av er så ska jag förmedla en köpare. Bilen får gärna vara ”fräck” till sitt yttre och går det att associera linjerna till ett gosedjur är det ett plus.

 

På tissda ska jag vikariera i min vfu-klass, det ska bli spännande. Förhoppningsvis är de så fullproppade med godis under lovet så de har en enorm blodsockersvacka och är lugna, snälla och gulliga :o)

 

Har fått fågel efter en lektion om kycklingar, pedagogiskstriker :o) mycket uppskattad!

 

Min livsstil har också blivit mitt jobb, glad som ett barn på julafton kommer jag börja kränga skor på Löpex. Kommer bli galet kul å få grotta ner sig ännu mer bland flexion sulor och kompasser. Allt för att hitta rätt sko åt dig, fattar du ”kompass”, ”hitta”, hihi! Käkade Frostis till frulle, får skylla på att de sänkt halen socker med 33% inte alls som förr, hade det varit ”orginalet” hade humorn hittat andra höjder. Dagens barn måste va en klena stackare som inte tål lite extra kräm i flingorna så de måste göra om denna delikatess. Glad påsk på er alla sockerstinna godis frossare!


Kommentarer
Postat av: Sigge

Säljer ni asics dc racer i storlek 23??

2010-04-02 @ 17:12:32
URL: http://lifeofsigge.blogspot.com
Postat av: Putte

Du kan få mina, insrungna å klara, bara snöra på sig å kuta ifrån päronen ;o)

2010-04-02 @ 17:59:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0