I'm alive!

Jaorå, trots dränkt i plugg har jag överlevt! Det är tufft att plugga på universitet iaf om man pluggar 125% det är ca 75% förmycket för att man ska kunna slappa runt och leva som en utbytesstudent i san fransisco eller i Skåne. Längtar tills ja bli penisionär! På sin höjd kan ja gå med i en studiecirkel i pro för att få snylt-äta fika, annars så kommer livet mest bestå av mata duvor och hytta med käppen åt små legister.

Körde 6x1000 i K-lund igår. Tiderna hölls inte, men verkade vara något som drabbat alla. Alla sprang för sakta, kan varit chall med mätningen, men tror snarare på slöhet, brukar ofta vara den mest otrevliga sanning som är den sanna när det kommer till löpning. Slöhet och bekvämlighet, två exemplariska exempel som gestaltar detta och något jag måste vända mig ifrån! En tanke jag hade på insidan av pannbenet när de va dags för styrka igår efter löpningen. Coach körde hårt med oss, men de finns inga genvägar! Och den euforiska känslan som infinner sig efter ett sånt pass är enorm och något jag vill uppleva igen, vilket jag lär få eftersom det här bara är början på vintergrundträningen 2009. Vintern då 300 får symbolisera något annat än Frank Millers Spartaner!

Kommentarer
Postat av: Sara

Nämen vadå mycket i plugget? Det blir ju vad man gör det till. Men klart, ska du ha mig med på C-uppsatsen så tar det av krafterna att ligga ovanför betygsskalan =)

2009-10-08 @ 18:54:35
URL: http://saraeklund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0