Hata är ett väldigt starkt ord!

Men jag HATAR verkligen att inte kunna sova! Var upp lite extra länge för att sova riktigt gott, men ändå så vaknar jag när det ännu är kolsvart ute och den enda som är vaken är John Blund, fast förstås inte hos mig... Finns så himla mycket att tänka på. Inge kul att va vuxen, längtar tillbaks till när jag va en liten skitunge. Störsa problemet då (vilket dagens skitungar inte behöver bry sig om) var att man inte alltid fick klisterbilder på lirarna i landslaget under fotbolls VM när man va å handla med mamma å pappa för att sätta in i samlaralbumet.

Skit samma, blir ingen 1/2mara idag, försöker ladda på inför Karlslundsloppet på söndag ist. Blir säkert kul och hade ställt in mig på att hänga med i täten, men irriterande med sömnen. Typ knappt 5h dagen innan är inte ok!

22dagar och 40min kvar, undra hur det går att sova natten innan då :oS

Kommentarer
Postat av: Peiza

Jobbigt och inte kunna sova. :( Hoppas kunna hinna med att heja på dig på söndag.

2009-10-17 @ 10:15:21
Postat av: Putte

hinna med lär du göra imorgon när jag är ute å går i sömnen... Jag hoppas på att hinna med ett besök hos dig innan jag somnar!

2009-10-17 @ 14:24:49
URL: http://perkfumadastra.blogg.se/
Postat av: Brorsan

När du ändå är vaken är det bara att komma förbi och leka m Sigge på natten! Han är också vaken en del :)



Lycka till i Karlslund. Kör stenhårt!

2009-10-17 @ 22:41:36
URL: http://lifeofsigge.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0