Gick inte för fullt ;o)

haha, jo pressansvarig gav mig repliken. Får se om de blir verklighet även i år. Det är inte omöjligt, utan mycket möjligt. Fick ett bra tips av Sara här om dagen efter startlistan inför lördag uppdaterats och Jacke kommer finnas med på startlinjen, "det är bara att springa snabbare". Så sant, men också ganska svårt, han är duktigt snabb, men de e fullt möjligt!

Försökte känna efter överallt innan passet för att hitta en krämpa som skulle ge mig frisedel, men icke, inte ens min förkylningsblåsa!? på tungan och "tunghuvve" räckte inte för att mitt samvete skulle missa passet och tur var väl det! Det slog inte gnistor om mig på dagens 400ingar, men det var inte meningen. Jag gick inte för fullt ;o) hihi! men tiderna hölls bra och fullt godkänt pass från min sida.
Vi hade finfrämmande idag av ynglingen Martin Regborn, genom tidernas snabbaste P19 löpare i Lidingöloppet, 1.50.49! Han sväva ovan på underlaget utför, men hade lite kämpigt uppför. En trevlig kille och hoppas att Nerkan håller än mer koll på honom och de andra riktigt duktiga orienterarna i distriketet nästa år.
Dagens odiskutabelt bästa kick hade Tim som såg riktigt, riktigt stark ut. Om Regborn sväva ovan på underlaget utför var det något liknande Tim gjorde uppför.

En som defenitivt inte svävar ovan på är min brorson Sigge. Han är inte snabbast, han har inte bäst teknink, men är det nåt han har är det vilja, charm och utstålning. Han lirar i en helt annan, högre, division än sommarens charmknutte no.1, Jamaica's gunstling Bolt, "Life of Sigge".

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0