6x1000

med 45s vila, snitt på 3.12 så var det i måndags, igår hastade jag igenom ett ÖKK pass som jag inte är stolt över men blev i tidsnöd efter att ja slängt upp en kakelplatta. Kanske inte låter så matcho, men jag fixade min egna kakelfixspade av ett glassburkslock och hade fått sponsrad fix å de va "nu eller aldrig" å sen efter passet fick ja frillan fixad också av grymma frisörskan. Men nu är ja snygg och liknar en ryss, kommer springa fort i Aten nu, eller iaf ta mig runt :o) målet stavas 3h23min eller nåt... what ever, tar't iaf ;o)
Idag var ja uppe med tuppen och ökade min förbränning med ett morgonpass vilket var tur för kvällen bjöd på Kina Muren och galet mycket mat! Å tok gott vare å mycket trevligt sällskap!

Inget mörker över en av svnskfotbolls störst, Henke Larsson, men HIF så VÄLDIGT klent ut i försvaret på båda målen mot DIF. Pinsamt får man säga som gammal försvarklippa i Stene IF. Nu håller jag tummarna för att Örgryte plockar tre pinnar mot Gefle och Kalmar visar hur riktigt kul fotboll kan spelas. Dom kan, bara dom vill. Sen är de bara att hoppas på Änglarna flyger högt på söndag och sänker Gnaget. Guldet ska hem till Glennarna!

Hahaha, ja just måste bara fråga, hur smart är de att leta efter en cykelnyckel som sitter i låset på den olåsta cykeln? så går de om man bara näääääästan kommer i Mensa, eller så hänger det ihop med hårfärgen, hahaha!

Imorn är de 400ingar, å ja e sugen!

Kommentarer
Postat av: Sara

Hörredududu... jag lämnade nyckeln i låset så jag skulle veta vart jag hade den =P Vilke tjat om mensa, ska banne mig göra testet igen.. men då gäller det!

2009-10-29 @ 07:34:31
URL: http://saraeklund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0