26års väntan är över!

Äntligen har min alldeles egna Runners World kommit!!! inte så att jag fått vänta i 26år sen jag beställde, det gjordes för inte alls så länge sen. Men min EGNA! det är lika stort som att lära sig att behärska sina första steg, eller som när jag fick min första cykel. En tidning som alltid funnits hemma och nu är ju mitt hemma här där jag är, så nu är hemma på riktigt :o) Saknas bara en kaffekopp å en eller några till pepparkakor!

Två pass på en dag blir dubbelpass, så blir de idag. Det var kolsvart ute, det blåste och de kändes i hela luften att det är höst. Klockan hade precis passerat 07.00 och helt underbart skönt att jogga iväg å få röra på benen igen efter en hel långnatts stilla sömn. Det gick bra, men hade tänkt köra 1500m på rodden när ja passera ÖKK men insåg att byxorna skulle trassla sig, ommöjligtvis gå sönder ännu mer och ja bli sur, som en fågel i bur! Körde ministyrka hemma ist. 35situps! nyttrekord för höstträningen, började på 20 för nån vecka sen (kör inte så ofta som jag borde) inget antal heller som håller sig väl i snacket bland löparna. Men för mig en utveckling, utveckling är bra!
Nu ska jag gräva ner mig i den akademiska världen ett tag sen blir det fredagsmys på ÖKK, eller tills jag inte kan hålla mig längre från att slita upp förpackningen på RW och gräva ner mig där ist och fundera över den där kaninen på framsidan eller är det en hare eller helt enkelt en trött blåval på maskerad!?

Sist men inte minst ger jag det absolut rödaste kortet och utvisning till alla som missbrukar LÖPband runt om i landet och speciellt på ÖKK!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0