Zurich

hallo jetz bin ich in zurich, alles gut!
Jag ser fram emot att snart vara framme i Aten. traffade pa tre kufar pa vag fran sverige, en lookalike kongolasse pa pricken. men dom maratonravarna skulle vidare till nice for maran dar. en gubben sa att maran var latt och undrade vart de branta partierna var pa banan, han hade da inte upplevt nagra... rak motsats vad min bror har berattat. mojligvis vill gubben halla fanan hogt?! Tipset var dock att halla mig frasch till sista milen da det rullade pa fint och manga vardefulla minuter kunde plockas dar. ska gora mitt basta, men framfor allt springa och njuta, le och kanske skratta lite. For lopningen ska vara kul det ar da det gar som bast!

hittills har jag dragit igenom ett antakl artiklar i RW och hojdpunkten far sagas vara repotaget fran sport vi minns. sa himla klockrent repotage och en sida av eliten som man inte alltid upplever. pa dansgolvet siktade jag aven en lokalkandis, kalle var pa hugget a vifta sina lurviga. mycket underhallande!

Nu ar det dags for boarding, hade bra i svedala,  varme och sol vantar pa mig maste rusa!

Kommentarer
Postat av: Sara

Gott mos du! Professor Christer ska vi träffa kl 16 på torsdag, skriv upp det i din kalender =)

2009-11-06 @ 13:21:18
URL: http://saraeklund.blogg.se/
Postat av: Brorsan

Har du läst tyska? Du verkar ju ha koll på gramatiken.



Första 32km generell stigning därefter utför.



Det finns en artikel på marathon.se

http://www.marathon.se/news/article.cfm?NewsId=8675

2009-11-07 @ 10:04:36
URL: http://lifeofsigge.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0