Energi köpes!

Trött i ögonlocken, trött i benen vart är min energi? borde studsa och göra volter för snart är de ju jul och de senaste 26åren har just julen varit ett tillfälle som jag sprudlande har längtat efter. Nu är det de motsatta, klart de ska bli kul och så men jag vet inte är det åren som gör sig påminda eller är det så att jag slutat tro på tomten?
Går troll i min löpning också, 2x10x200m i måndags var långt ifrån någe topplopp inte heller igår kunde jag prestera någon löpning jag är stolt över. 2000m 6.17min 4x150m 1000m-DNF (180m) sällan sånt inträffar! Innan hade jag just snackat med Coach å sagt att jag gillar att få kämpa lite, när det blir jobbigt då är de kul. Så va sjutton håller jag på med? Dags att halka på pedalerna på cykeln hem, få en klassisk pungkross och vakna till, eller!?

Appropå energi så tror jag faktiskt EU har överträffat sig själva, för en gångs skull, och överaskar med ett bra förslag! Förslaget gäller att bildäck ska börja "energiredovisas" precis som disk- och tvättmaskiner redan görs och det ska göras med den skalan också, vilket gör det lätt att förstå för kunden. Bränsleförbrukning och någon miljötjosanhejsan ska det baseras på. BRA EU guldstjärna i kanten! Men jag är fortfarande skeptisk till Europas största förening för gubbar å gummor som har för höga löner, för låga idéer och USA komplex!

Jag kan tänka mig köpa SAAB förresten, är det någon mer som vill bli delägare?

Kommentarer
Postat av: Brorsan

Men vad är det jag hör...

Försök glida på framgångarna från de grekiska mästerskapen! Vad är nästa utmaning?



Själv så ska jag hinna med ett till träningspass i år för att inte hamna efter i träningsschemat. 1 pass/kvartal.

2009-11-27 @ 22:11:49
URL: http://lifeofsigge.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0