Tvårätters med superpiller

Har nu under de senaste dagarna fått tag på superpiller som ska bota min ihärdiga förkylning. Har dock inte märkt någon mirakelverkan. Körde situps och armhävningar med ett icke önskat resultat, inte så att jag fick en tvättmaskin på magen utan började hosta som en 80årig gammal kedjerökare. Ska ut å jogga lite idag dock för nu orkar jag inte vara still längre. Tappar ju allt!!! Kommer sluta med att jag får styrk av min bror på Lidingöloppet om jag inte rycker upp mig.

I lördags var jag i alla fall och bevittnade en 5km lång defilering av Mohammed när han ohotad segrade i Kumlastadslopp. Vonny Swimmer var också med å kutade 5km. Även hon sprang riktigt bra och hon går från klarhet till klarhet!
I huvudklassen över 10km fick vi åskådare dock inte se nån KFUMare. Jag var ju sjuk å dom andra satsar mot stafett SM å då passar de bättre med 400ingar max. Lika ohotad som Mohammed var på 5an var min gamle klubbkompis Jakob på 10an. Imponerade med att gå under 33min. Så tränar han ju hårt också, underligt vore det annars...men kul att de börjar hända lite grejer!

Slut snackat nu, nu ska jag dunka av en toklugn jogg i underbart vackert väder!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0