GIH, å du undrbara GIH!

Som jag längtar efter Din gummidoftande odör smeka mina bihålor. När jag sluter mina ögon blir det aldrig svart, ty Din kulör målar insidan på mina ögonlock med Din härligt solbränneröda nyans. Jag längtar efter hur Dina små gummipluttar kittlar mig under mina fotsulor. Jag längtar efter att känna den stilla brisen på Din bortrelång svepa genom min kalufs. Dina linjer är lika vackra som teckenen på zebran som springer över savannen. GIH låt mig aldrig igen på sidan av sidan av Dig stå.

Kommentarer
Postat av: Rickard

Hmm verkar bli värre och värre förkylningen för dig, så som du yrar. Tänk om Elin blir svartsjuk nu!!!



Ha de gött!

2009-05-17 @ 15:41:52
Postat av: This is my hood

Redan för drygt 7år sen visste hon hur illa det var med mig och min träningsnarkomani (som är ganska så liten om man jämför med andras...) Men hon valde att ta chansen och än så länge har de hållit så de e jag glad för :o) så länge jag inte sover med spikskorna på är de ok ;o)

2009-05-17 @ 21:28:10
URL: http://perkfumadastra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0