Nyponsoppa - när du får oväntat besök!

Inne i en "uppstartvaecka" med sikte Tantolunden å så länge ja springer på underlag som inte är knöggligt och halt känns steget helt ok. Stundtals ont i höger hålfot, under å runt till yttersidan, stel höger skuldra, höger höft/skinka så där har ja lite utmaningar å  lite å jobba med, men de kommer bli kalas när de e dags på allvar! Vägen dit är glädje och nu på söndag ska de bli sjukt kul med ett nytt litet äventyr till STHLM och Två sjöar runt i Sumpan. Förhoppningsvis stöter jag på tre go gubbar från KSF också, kul å träffa folk!

Träningen igår var 40min lätt dist
Idag var de dist 1h20min

Inget av passen var klockrena, som jag var inne på tidigare är de sjukt svårt att hålla ordning på alla fötterna när de inte är krattade grusgångar. Ja längtar till våren, när solen värmer mina frusna tummar och den ljumma vårbrisen leker med min kalufs. Det värmde dock igår att träffa på Stygge å Sara med 5min kvar, som tittade in på nyponsoppa med glass efter passet. En bortglömd klassiker!

 


Var förbi hos familjen Nilvér igår förresten, å de e helt sjukt grymt att få hålla å se lillgrabben Sigge's små rörelser och rynkningar i ansiktet. Söt som få!

 


Kommentarer
Postat av: Sara

Ont här å där...

Tror sarafixar.se är igång igen ;)

2009-03-13 @ 07:43:30
URL: http://saraeklund.blogg.se/
Postat av: This is my hood

Är'e verkligen så? Då kan de va dags att surfa in å boka en tid. Å gissa om ja kommer kommer springa fort sen :oD

2009-03-13 @ 08:02:22
URL: http://perkfumadastra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0