Ut ur idet!

Tävlingspremiär utomhus i helgen förlagd till Sumpan. Passivlöpning från start som planerat, men med drygt 3km kvar tryckte jag till och lämnade klunga jag hängt med stora delar av loppet bakom mig. Stefans kommentar efteråt om att jag "lekte med dom" kanske inte stämmer helt, men kände mig ändock riktigt fräsch sista biten och kunde löpa ut och nu när jag vet att jag faktiskt orkar springa lopp över milen så blir det klart starkare öppning kommande tävlingar.

Vildmarksmässan i lördags hade en höjdpunkt och den stavas p a p p a. Himla kul att få göra nått med gubben länge sen något sådant hände. "Back in the days" åkte vi herrar i familjen till Laxsjöarna å fiskade med farfars gummibåt å tältade. Men så riktigt kul det här.

Annars är det mycket nu...
Vakna
Frulle
Plugga
Morgonjogg 4,5km (4.16min/km men huvudsaken att få röra på sig och känna på benen dagen efter)
Plugga
Lunch
Plugga
Seminarium
Bogg, plugg, mellanmål
Träning
Käk
Plugg
och slutligen hoppas jag på att landa i bingen framåt små timmarna, puuuh (svettigt att hinna allt)

Förra veckans lista:
Mest smakrika: Moster Barbros pasta del mare eller va man ska kalla det för... riktigt GOTT i alla fall!
Mest efterlängtade: Att komma ut ur idet. Nu är jag igång och gött att få nått att bygga vidare på!

Kommentarer
Postat av: Gubben

Det värmer att det var uppskattat, jag hade minst lika trevligt. Toppen helg .

2009-03-17 @ 21:49:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0