Tränigen är igång igen!

Jag har börjat må allt bättre de senaste dagarna och idag var det bara lite retningar i halsen så var åter dags att som så många gånger förr ta trappen ner till svettkällaren. Å vilken glädje å få se svettiga människor igen och mina härliga löparpolare. Har verkligen saknat träningen och nu hoppas jag på att ja i lugn och ro få fokusera på kommande säsong. Jag ska ändå inte klaga för det har faktiskt varit en rackarns bra vinter utan skador eller andra tråkiga avbrott.

Fick höra idag vid lunchen av min underbara fästmö att när jag var lite jag fet men gullig. Hmmm, å ja som innan dess hade berättat för henne hur söt hon var när hon var liten. Jaja, huvudsaken att hon älskar mig nu :o)

Hörde nu att DN-galan nu skulle konvetera från gyllene ligan, till en ännu värre diamond league. Spännande och kanske dags att köpa biljetter... de största stjärnorna ska va med antar jag så vore kul å se Sjögren springa på Olympia Stadion ;o)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0