Svett, svett, svett och åter svett

Mumma säger ja, men tycker synd om människan om jag kramat någon efteråt. Sjukt, har aldrig svettats så kraftigt tidigare. de var 8km på crosstrainer som bidrog till denna mycket exalterande upplevelse. Insturktionen innan var att landa på en tid av 33.10min, själv hoppades jag på PB. Mitt mål fixande jag och jag putsade det med några minuter. Men grymmare än mig var Vonny Swimmer en riktigt hjälte idag! Hon uträttade stordåd och dundrade in på 33.29min, självfallet var det också nytt PB. Men helt sjukt va hon kan köra på, gå in i tunneln. Det lovar gott när hon har fått lite mer löpning i kroppen också.

Förmiddagen gick åt till plugg. Fixade färdigt examinationsuppgiften för kursen och lämnade in mina sommarslicks till gummimojjen för att de ska få fixa till vibrationerna som uppstår runt 80-110. Dom får ett försök till sen åker jag till Frasses däck, dom är iaf himla trevliga och kunniga.

Ser fram emot morgondagen de e mycket som händer. Men höjdpunkterna blir att:

  • Vakna
  • Träna
  • Vänta på att Elin ska komma hem från jobbet
  • Planera Kroatien resan
  • Klämma på skor på LÖPEX (happenings onsdag, torsdag och fredag, åk dit ni med!!!)

Kommentarer
Postat av: Sara

Varför har du så brotttom helatiden??!! Kör max 70km/h så slipper du bry dig om problemet =)

2009-03-25 @ 08:30:53
URL: http://saraeklund.blogg.se/
Postat av: This is my hoodd

hahaha, så rätt så rätt. I min ungdom har jag gjort mycket dumt men nu är jag gammal och vis och vill ju inte vara en trafikfara on the high way... Baskern har jag ju inte införskaffat å inga gråa hår än ;o)

2009-03-25 @ 09:33:11
URL: http://perkfumadastra.blogg.se/
Postat av: En käleksfull vän!

då e de nog dags å köpa en basker iaf =) annars finns de säkert nån som kan hjälpa dig med de ska du se! du börjar ju bli till åren kommen!

ps: tack för kokosbollarna, har två kvar som vi tar till kvällen!

2009-03-25 @ 12:18:16
Postat av: Sara

Jag undrar mest hur det gick med punkt nr 4 på listan idag?

2009-03-25 @ 17:07:35
URL: http://saraeklund.blogg.se/
Postat av: This is my hood

En kärleksfull vän>> Ja du om nån borde känna till det allra senaste trenderna inom baskervärlden, hört att du är hedersmedlem i GMB (GalenMedBasker)

Sara>> Det gick dåligt (men förstår att du va hjärna bakom det hela :o)

2009-03-25 @ 23:32:15
URL: http://perkfumadastra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0