Sammanfattningsvis är ett ord som återkommer ofta...

I all litteratur vi håller på å läser. Det kan vara ett smart ord att ha koll på men kan också stjälpa liten björn. För läser man bara det ser man bara grönt när man ser skogen och inte blåbären som gömmer sig i riset! Tänk på de nästa gång du läser en pisströkig gammalavhandling.

Två ord som beskriver helgen kan vara svettig och god.
Svettig för jag har förlorat otaliga liter svett när jag har tillbringat sjukt mycket tid på ÖKK. Men svett är väl typ som näsdroppar så synd att jag inte tappade upp det och sålde på Örebros motsvarighet till plattan, Almbyplan. CSN skulle väl antagligen jagat mig med blåslampa för att jag jobbar å pluggar samtidigt. SKIT I DET NI, säger jag! Låt mig jobba och få lön för det och samtidigt som jag får bidraga till välfärdsstaten isf för att jag ska plocka ner det i fickan utan att bidra med ekonomisk hjälp till att bla. rädda liv!!!

God för Elin och jag fixade 3rätters kalas middag till Hasse med familj.

Förrätt: Bacon kramande mandelpotatis med syrliga färska rödbetor
Varmrätt: Klassisk plankstek (Inga genvägar allt var pure råvaror)
Dessert: Express Cheesecake i glas

Passen såg ut som följer:

Fredag FM - 40min crosstrainer (Cardio apparaten)
Ferdag EM - 2000m rodd utan tryck (hade behövt segel och styvkuling för armarna, ja hela kroppen var Keso) Styrka överkropp och 8km crosstrainer
Lördag - 60min crosstrainer 12,61km, 1500m rodd (500m flyt, 500m tryck 1.44min, 500m flyt: 5.55min tot) 30min crosstrainer (kommer inte ihåg hur långt jag kom) Ingen vila mellan de olika momenten mer än tiden det tar att förflytta sig 8m :o)
Söndag - 60min crosstrainer 12,1km

Kommentarer
Postat av: Sara

Jag tror du har missuppfattat funbeat och bloggens syfte. Du verkar liksom ha bytt plats på innehållet... äta chips å dricka öl ska stå här. Träningen ska stå på funbeat. Nu vet du =)

2009-03-23 @ 16:56:11
URL: http://saraeklund.blogg.se/
Postat av: This is my hood

Så kan jag inte klara mig själv i samhället heller, nej just de, de är ju Martin (bäst i världen på att vara tjej) som inte klarar sig själv i samhället.

2009-03-23 @ 23:08:47
URL: http://perkfumadastra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0