It's alive!



Något lyxigt kanske, men de funkar inte att springa flera mil i veckan å sen springa ner till tvättstugan för att tvätta kläder så jag kan springa flera mil nästa vecka igen. Missar alla roliga träffar med kufar i tvättstugan, men får försöka prioritera torsdagsbingon och räkaftnarna som hålls allt emellanåt.

Igår kan jag kört mitt bästa pass sen jag var ung. 3x7x200-vila100. Jag mådde riktigt dåligt efter andra serien men dunkade iaf iväg den sista också. Har tyvärr inte riktigt koll på tiderna men så trött jag var (va uppe på 194 i puls och de e även där nån stans ja har mätt upp max, men frågan om de verkligen va de...) å på det sätt jag kunde ta ut mig var länge sen och glädjande.

Idag har jag hjälpt Sara med köksbänksrenovering, men Ernst kan vara lugn. Jag hade inga vidare kvalitéer så han får snickra på sitt torp i år igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0