Helgen är över, nu börjar allvaret

Imorgon ska ja inställa mig för VFU-tjänstgöring, huuuuva! Lite smånervös faktiskt, har ju bara varit på de tidigareåren innan men nu är de riktigt gamla småbarnen som jag ska tampas med. Vet ju hur ja själv var som tonåring... Men de löser sig nog med lite militärisk disciplin, svett och tårar (hos eleverna) ;o)

Kneget idag igen, segt men fick lite sålt iaf. Godkänt men inte mycket mer. Känner även hur länge sen de var jag jobbade. Fötterna gör ont främst under hälarna, benen är stela och höfterna ömmar, ja skyller på ovana och tänker absolut inte erkänna att det kan vara så att jag börjar bli gammal, trots (det mycket uppskattade) 25årsöverraskningskalaset i veckan. Resulterade i vila för mig idag tagen på eget initiativ. Ute på hal is men hoppas och tror inte att det kommer inverka allt för negativt på löpningen.

Veckans etablerade comeback är utan tvivel Källmén
Veckans snyting delade Thoothpick ut när han rundade mig på sista tusingen på torsdagspasset
Veckans sjönsjungande är änglakören på kalaset, med kapellmästare Ydén vid rodret
Veckans inte lika skönsjungande, jag själv när jag rev av några gamla HP-stänkare för Sigge


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0