Fredagens pass idag

Den som spar han har...
2km rodd
Fredags styrka
8km SD
Var lite yr och kände mig lite snurrig, Bjurström syndromet även kallat, innan jag ställde mig på löpbandet för SD. När så benen börjat röra på sig var det bara att fortsätta gick riktigt bra fram till 4km kvar. Psykologiskt knäckt och ville bara sluta, men de  brukar ju vara annorlunda att det är då det släpper mera, men icke. Kämpade mig i mål och höjde farten på sista km för att bli av med skiten. Ont i yttersida höger fot och tendens till skoskav i vänster hålfot!? Knappt synbart, i klass med gubben som besökte sjukstugan på Vasaloppet, pinsamt förövrigt :o) men inte yr iaf.

Plugga, plugga, plugga. Sen iväg på teater som Elins syster Klara var med i. Handlade om gymnasievalet och de har tunerat runt i länet och spelat för åttorna. Själv har jag ju passerat gymnasievalet för ett litet tag sen men såg på det hela ur en annan synvinkel, nämligen som förälder... jag gjorde ett mindre övertänkt val tror jag för en sekund som innebar att jag inte vill ha nån unge som är trotsig och hatar sina föräldrar. Men sen kom jag på att jag inte ska bli en hatad förälder, jag ska bli en älskad :o) Jag ska vara en hippidihippedihopp förelder, en cooling. byxor med häng, keps på sne och säga waas'uup!? eller så frotsätter jag bara att var jag å så får ungen säga va den vill...

Und Amanda. Ich wünsche Sie eine sehr guttes reisen zu die grosse land, die land mitt fiele würtsen und sehr gutes biere. Aber sie können nicht dies drycke gesmaken, Sie sollen nicht das geglömmen! (å där kom päronet inom mig fram:oS )


Kommentarer
Postat av: Kla

Ja uppskattade verkligen att du och Elin kom ó såg! : D

2009-03-08 @ 15:45:49
URL: http://klat.blogg.se/
Postat av: This is my hood

Nöjet var ju helt på vår sida, de va ju vi som satt på läktaren ;o) men tänkvärt absolut!

2009-03-08 @ 23:17:33
URL: http://perkfumadastra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0