Estadio do'Dragao

Stadion vi ville till men aldrig kom fram till när jag och polaren Magnus var i Portugal EM-04. Sverige spelade aldrig på arena när vi var där men  vi ville iaf se den. De fick vi, men bara på mycket långt håll. Ikväll får jag se de från insidan FORZA  Suecia! eller nått.

I torsdags var de familjegathering hos SoD med lillkille Sigge och farmor. Mycket trevligt, god mat och trevligt att träffa familjen!

Har knegat idag första gången på enormt länge vilket gjorde att jag var lite ringrostig men fick iväg några prylar iaf.

Kvällen var vi i Kumla och födelsedagsfikade hos Elins farmor och farfar. Mycket gott, men jag höll igen. Vill ju inte förstöra det fina jobb jag gjorde på ÖKK idag.

Träningen för dagen innehöll jordens längsta pass på crosstrainern 1h40min!!!! Kom drygt 21km med en 5min återhämtning med lägre tempo efter första 60min. Jag är mycket nöjd med passet med tanke på att jag var helt knäckt igår när det kom till sd 6km, men persade på rodden över 2000m. Nytt PB 7.22min och tror nog jag ska kunna pressa mig ner under 7.20 innan vintern är över.
PB på rodden satte också unge Fredrik (7.42min?) som verkar vara pågång. Långsiktig träning och han kommer utvecklas mycket bra, de är jag övertygad om!

Glöm inte att de e sommartid imorgon by the way...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0