Det här är stort!!!

Idag har jag tränat med en av världens bästa snubbar på å kuta 5000m. Ali gör de på 12.59min!!!! Inte oväntat satsar han på att bli en av världens 10 bästa... "det finns inga hemliga knep, det är bara hård träning". Ord och inga visor och jag kan inte klaga på min längd heller eftersom att Ali var åtskilliga cm kortare, men troligtvis också åtskilliga kilo lättare i kroppen... Återstår att se om han snörar på sig pjucken på lördag och gör Zlatan-vinken åt oss på Startmilen, vore coolt!

Kommentarer
Postat av: Brånn

Bra sparring du har Putte. Startmilen för Ali?



2009-04-01 @ 12:07:27
Postat av: Anonym

säger mig ingenting...

2009-04-02 @ 21:53:04
Postat av: This is my hoodd

Ali är ute på resa och kommer tyvärr inte till Startmilen.

2009-04-02 @ 23:17:14
URL: http://perkfumadastra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0