Det blåser snålt

men jag är redo för att ge mig ut på morgonjogg eller morgondist snarare. Släpar efter med tränigen och det är dom här passen jag verkligen behöver, precis som allting annat plus några liter talang. Blir ett pass i eftermiddag också om jag hinner med för plugget skull, men de brukar lösa sig.

Ungdoms SM i Borås kan man följa på web-tv vilket jag gjorde igår när lill Kroonan sprang försök på 1000m. Kontrollerat hela loppet, fölltillbaks något på det tredjevarvet tror jag det var, men som sagt var det kontrollerat och de avslutande varvet avancerade han till andraplatsen och flöt in på nytt pb 2.47.35 GRATTIS! Finalen går idag söndag 15.00 http://www.ikymer.se/webtv/ jag kommer att bänka mig trots taskig kvalite på bilden är det sjukt spännande!

Värre gick det för KFUMarna i Götet. Bjuris var de som gick bäst och inte bröt. 4.09.78 men det räckte inte till final. De andra två gubbarna har jag ingen koll på men det är märkligt för de verkar kunna kuta snabbt på träning. Tungt och jobbigt å har man ont blir det hela bara än värre, been there, done that (eller va de heter)

Slut jiddrat nu ska ja ut å kuta!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0