25års kalas!!!!!

HAHAHAHAHA, mina vänner är för goá!!! eftersom att jag snart fyller 26 och ja ännu inte haft något 25års kalas tog de saken i egna händer och fixade ett överrasknings kalas! Riktikgt lajbans! Vi skulle träffats för att diskutera Kroatienresan, något ambitöst tyckte jag när jag fick höra det för några dagar sen, men är det det som krävs för att alla ska tycka att de blir en bra resa är ja den siste som backar ur. Ja föreslog bridge, eftersom det hela började dofta pensionärscharterresa. Men så imorse fick jag sms av Sara 06.51 som hade hittat värsta forspaddlingen och värsta EU-märkta stränderna. Bra tänkte jag för då blir de ingen virkning iaf. Helt ovetande av vad som väntade ringde jag och Elin på hos Johanna. Ja hade med mig matlåda för ja inte hade hunnit äta. Märkte att det var någon ting för jag fick en djup blick av Johanna, men de e ju alltid trevligt ;o) men så började nån spela gitarr och när jag kom in i rummet satt där en änglakör och deras vackra toner fyllde rummet i en special skriven sång av Ydén som gick rakt in i mitt hjärta. Sen blev det allt som hör kalas till, tårta, fika, paket, massor av fin fina paket Tack alle sammans, det var verkligen oväntat och jag tycker om er såååå :o)

Annars gick passet mycket lugnt idag, 45min crosstrainer. Men det var tungt att gå upp ur bingen å kroppen värkte så tog det hela som lite aktiv vila, snitt puls på 151. Vilket kan jämföras med gårdadens dryga 170 i snitt...

Var även på LÖPEX idag å beställde nya Nike Lunartrainer men provade även ett par vassa Asics tävlingskor, speciellt hemtagna i storlek för mig i bassortimentet!!! Det är vad jag kallar service! Kul också att min vän Johanna hittade ett par pjuck som kändes riktigt bra för fortsatt satsning mot Varvet. Om väret tillåter kommer nog hojen rulla mot Götet fram i maj för att kolla på alla mina hjältar. Blivande frugan, Sköna Elin(á), slog också till på ett par nya galoscher. Kul, tyder ändå på vilja. Får se vart de slutar men jag är hoppfull att inom nått år kunna mysjogga tillsammans en femma.


Kommentarer
Postat av: affi

haha bilden på mig, emma och sara är som tagen ur en sagobok ju. kungen, drottningen och prinsessan sitter brevid varandra med skogen som bakgrund! =)

2009-04-12 @ 20:37:21
URL: http://affi.webblogg.se/
Postat av: This is my hood

bara Robin Hood som saknas och den lätt runde om foten men ack så hjälpsamma broder Tuck.

2009-04-12 @ 23:08:51
URL: http://perkfumadastra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0