Sommarlov och första kulerna fixade

Blev godkänd igår på sista delkursen, känns gött, för nu är de sommarlov! Eller så mycket lov man kan ha när man inte är ekonomisktoberoende. Slutade examinationsseminsriet 12.15, stämlande in på IKEA 13. Men de e härligt att ha ett kneg man trivs med och kollger som är snälla. Har ju nått att spara till också :o)

Hörde att Alvbåge är inkallad till landslaget, himla kul. Hoppas alienens kommer å kidnappar Isaksson och Gustavsson så Alvbåge får speltid! Intresant att få se honom i riktig hetluft, jag är övertygad om att han skulle klara sig utomordentligt bra mellan stolparna. Det är ju ändå denna mannen som alla ÖSK spelare och supportrar borde skriva sånger till och skicka kärleksdikter. Tyvärr var det en viss herr Ekwall som höll i repotaget och försökte sno uppmärksamheten med sin syrliga ordkombinationer.

I tisdags drog jag backintervallerna själv å de gick helt ok faktiskt! På kvällen var de dags att träffa lite vänner. Cornelia aus Österriach haben unser fantastiche land besuchen. Hon bjöd oss på suhccinikaka och nachoschips, till det drack vi te från hennes hemland i alpenområdet och svesnk Åbro krav folkis. En klart förbrödrande måltid och konstig blandning ;o) Kakan var riktigt god och kändes ruskigt nyttig (precis så nyttig som bilden ger sken av), så de blev två bitar!



Kan ju passa på att presentera mina medresenärer till Kroatien när dom ändå är på bild. Ydén är killen som inte är jag och Sara är hon som har ett fall av svårt lepsylberoende... För att hitta dom andra två kufarna fick jag gräva djupt i mitt arkiv.



Johanna och hennes kroppsmålade pojke Fredrik (han som inte är blond...) och som inte i vanliga livet är lita grynig som på bilden.


Kommentarer
Postat av: Sara

Haha! Fin presentation.

2009-06-05 @ 07:48:05
URL: http://saraeklund.blogg.se/
Postat av: Sara

Vilken fiiiiiiin mössa du har Putte!!!

2009-06-05 @ 07:53:05
URL: http://saraeklund.blogg.se/
Postat av: This is my hood

TACK SARA FÖR MIN FIIIIIIIIIIIIIINA MÖSSA, de värmer både flint å gör mig snygg! TOPPKLASS!

2009-06-06 @ 00:27:30
URL: http://perkfumadastra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0