Sista natten pa den Kroatiskarivieran

Dagarna har rent av bara flugit forbi. Allt har varit sa fruktansvart roligt och det ar med sorg i hjartat jag lamnar Kroatien imorgon, sa kanner nog vi alla, trots att vi med vara alsklingar kvar i svedala saknar dem mycket. Folket ar precis sa dar snalla man vill att dom ska vara och hjalper en om man ar vilse. Turistinformationen ar dock ett skamt!

Forsranning idag och jetski igar har varit riktiga hojdare som ramade in resan fint. Lopningen har i kroatien har varit minimal, till skillnad fran Portugal, dar man kutade aven om det gjorde galet ont. Har har i stallet benen fatt valbehavlig vila, men aven huvvet. Vi har de senaste dagarna varit i Markaska, Kroatiska rivieran, och har rakade jag springa forbi en loparbana som jag bara var tvungen att planka in pa. Kande suget efter att fa springa lite fortare och kolla hur benen skulle reagera och om de fortfarande skulle gjora ont. 2x1000, 5x200, avsluatde med en 1000 till som jag forsokte trzcka till lite lagom och vaga bli trott. Det gick overforvantan och benen tackade for vilan. Var ute efter kansla och stirrade mig inte blind pa tiderna, men de finns valbevarade i min traningsdagbok :o)

Nu nar jag kommer hem vantar jobb, jobb och ater jobb, men jag kommer varje dag trippa ivag till kneget med ett leende pa lapparna och tanka tillbaka pa denna fantastiska resa!

Kroatien, I˙ll be back!

Kommentarer
Postat av: Majlis o Tommy

Välkommen hem! Trevligt att läsa. Mamma hurrar som vanligt och vill höra mera så hon får med mig till Kroatien. Ha det bra !!

2009-06-15 @ 20:17:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0