Mellandag

Idag är det mellandag mellan allt som händer. Igår va de verkligen fullt upp, trots att man har paserat student-stadiet för nått år sen. Jag "sov" visserligen fortfarande när Elin kom hem från jobbet... Drog oss senare ut till obyggde för att leta reda på vår granne som har ett litet, litet, torp mitt ute i ingestanns. Charmigt, men mycket jobb. Tyvärr blev den utlovade grillningen inställd pga taskigt väder, men vi festa till de med köttsoppa a 'la burk. Kvällen förlades till Mr and Miss Samuelsson i Brickebronx. Kolakakor och erdgubben, fatastiskt gott. Spelade När och fjärran, loosade med 100kr inte bra, jag tar på mig den efter som jag gamlande lite förmycket vid en dubbling. Kul å mysigt!

Idag känner jag mig som värsta hemmafarsan, tvättar, tvättar å tvättar lite till. Men det är ju för en god sak skull... Imorgon mellanlandar jag i Täby och kinesar hos morbror och moster och far sedan vidare till Wien och slutligen hoppas jag komma fram till Split, Kroatien. Nervöst att flyga för första gången själv, får sätta adresslapp på mig så jag kommer rätt.

Ska ut å träna lite idag också mellan packning och the match of the year! Ikväll ska danskarna jagas tillbaka över sundet! Isaksson verkar kry igen så Alvbåge får vänta på sin chans, men jag hoppas att den kommer snart. De e en filur som vore grym att ha i laget. Annars bugar och bockar jag så ja får ont i ryggen för herr Söderling som på ett så imponerade sätt att sig vidare i Paris. Coolt! Aktuell för bragdmedalj? hmm, tja, kanske... eller kanske åretsmanliga idrottare... visst va de en golfare som spelat hemstora pengar senast? då kan de va på tiden att nån mer "riktig" idrottare får priset den här gången! Heja Söderling!

Ja justa ja, min svägerska har fyllt 25barrer, grattis, grattis! Hon fick allt möjligt i present bl.a. ett kamerastativ som min älskade bror förevisar som headcam, men släppte också bomben att han var gravid i 2a månaden :oP


Men säg mig vart blev det av denne atletiske mannen som sprang Ölandskyrkstafett?

Kommentarer
Postat av: Brorsan med magen

Är inte magen större än så? När man kollar uppifrån så ser den jättestor ut. Måste vara lidingö-träningen som hjälper till.



Kul att du fick med vår ryska docka i bakgrunden :)

Den största dockan föreställer sjävaste Jeltsin, sedan i fallande ordning Gorbatjov osv..



Egentligen heter det Matrjosjka-docka.

http://sv.wikipedia.org/wiki/Matrjosjka

2009-06-06 @ 21:25:31
Postat av: Amanda

Svar: Tack så hemskt mycket!^^

2009-06-07 @ 18:01:14
URL: http://amandatho.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0