Raindropps fallin in my head keeps fallin

Droppar faller från skyn ner i den blöta dyn
Sörjan blir brun och äcklig helt förskräcklig
En mask kravlar för sitt liv, å titta där är en till, å en till...
Det blir en masksaker i den blöta sörjan

Djupare än så där blir ja inte på den här bloggen så alla ni kulturknuttar och greenpeac aktivister sluta läsa här.
För nu blir de löpning!

Respektlös är ordet för dagen, ett ord som ska beskriva Sarah Sjöströms framgångar enl snubben på radion.
Jag satt i bilen och försökte lära mig något om framgång och visst gjorde jag det. Jag har på tok för mycket respekt för löpningen, jag kuvas under distanser och under krav och mål som jag satt upp vilket lite har förtagit glädjen. Att bli lite mer som Sjöströmskan kommer nog jag att må gott av, att sluta se mina begräninsningar utan ist se vart jag vill och vart jag ska. Det verkar som om denna lilla knatte, Sarah, som var t-10år när jag föddes har gett mig nytt fotogen på majbrasan och jag börjar redan bli taggad för kvällens 200ingar och kommande utmaningar.

Kortfattat så är det så att den som i singular neutrum superlativ - är mest respektlösast - vinner!

Vimmel från Balzarloppet
Luckey Lucke nytt pb 35.55min (ryktet säger att banan var min 300m lång)
Putte "poppy eye" Persson 1.17.56min (ryktet säger att det finns mer att ge i de där korta drumstickspåkarna)


Kommentarer
Postat av: coach kroon

Putte! Du är på gång igen! Syntes igår då du utmanade på de korta snabba loppen. 1.12 är hemma i höst!

2009-07-29 @ 12:06:00
Postat av: Brorsan

Låter som en bra filosofi.

Jag tycker definitivt att du ska börja "leka in" segrar framöver.



Jag har en bra och rolig bok för optimister som kanske kan passa din "nya stil"!

2009-08-02 @ 20:17:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0