Från snödriva till Barack

Hahaha, min bror, min bror, vem är väl som du? ingen i hela världen! Du slutar aldrig att överraska! Det var ett lyckorus som gick genom kroppen när jag först såg bilderna av min bror på Life of Sigge. Denna utveckling som skett från att agera snödriva på lekis, via leka vilde i skogen under lumpartiden till nu detta, att leva ut din innersta dröm som världspolitiker i helkroppsmålning (?) Hade samma utveckling skett av någon dansare i "let's dance" hade denne varit en given segrare. Så grattis och välkommen fram ut ur snödrivan! Frågan är bara, när ska du få arslet ur vagnen och bli en Lidingölöpare av dig?

Knegar på som vanligt och drar in feta cash, iaf om jag hade jobbat nån annan stanns... Nu får jag nöja mig med att få träning i större tålamod.

Löpträningen Amanda går inte så bra. Mina fötter och benhinnor är iof mycket bättre nu. De gör inte alls lika ont som innan det uppehåll jag haft. Men nu är det ist åter en fjantförkylning som geckar min kropp och stör min träning. Jag har fokuserat på att kunna vara med på kvallitetspassen (intervaller, vi springer fort och inte fullt så långt), men de blir ändå inte bra. Det har gått hyfsat, men känt mig väldigt matt efter passen. Jag tror stenhårt på att det är sömn jag saknar. Löpning är annars en väldigt skön motionsform och jag tycker absolut du ska börja träna lite och uppleva den glädje som det är när man känner att benen bär. Annars kan du ta efter den här snubben.

Grattis till Wagner btw. där har man nån att se upp till. Inte kattskit att kapa sekunder på pb på 400m!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0