Unleash my lationo hips!

Inte nog med att min fästmö har bevisligen ett ganska så hyfsat IQ som jag troligen inte matchar. Jag har också fått det bevisat att hon har oanade talanger i att dansa. Efter att jag fått en förevisning av nyårsnatten i bildformat har hon satt press på mig. Mina meriter från rörelseverk, lovsångsdans och fågeldansen på GIH’s förbrödrings fest bleknar när de ställs i kontrast till Elins euforiska kropps rörelser under nyårsnatten. Hon hade gott sällskap av Elsa, och det är kanske så att jag måste mjuka upp mina gamla latinohöfter och ta mig i 2000talets dansdjungel för att hänga med i dessa hippa tjejers expressionella mästerverk. Men aldrig att jag släpper mina old school moves!


Kommentarer
Postat av: Emma Damm

Hej! Gå in på min konstnärs blogg och tävla om två biobiljetter :-)

2009-01-06 @ 12:32:06
URL: http://emmadamm.blogg.se/
Postat av: stöd från kamrat!

du kan ju julgranen! den håller i all evighet!

2009-01-06 @ 19:08:14
Postat av: Linus

Nu väcker nyfikenheten. Vad ligger syrrans IQ PÅ?

2009-01-06 @ 23:39:20
URL: http://linusthorstenson.blogspot.com/
Postat av: This is my hood

Hahaha, den siffran är konfidentiell och jag hänvisar direkt till Elin. Det är inte helt omöjligt att hon inte bara är starkare än du, utan även har ett högre IQ :oP Tack förresten för en helkul, inte så IQ krävande, filmvisning!

2009-01-07 @ 22:41:02
URL: http://perkfumadastra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0