PB jagades på Ärlaspelen

15varv på 9.07.92min är tangerat PB men de räcker inte. Gjorde loppet på Ärlaspelen i Etuna där klubbkompisen Sjögren sprang fortast, där Källmén va 2sekunder före mig, Toothpick kuta runt på 9.23min och Lucken lunka runt på 10.01. Jag vet att du, Lucken, kan bättre efter det du visat i hallen. Bit ihop och kom igen! Men för mig doftar det PB lång väg och det är bara en tidsfråga när jag fixart! Så magiska 9, snart äter jag upp dig!

 

Frulle idag hos vännen som varit i stora stan STHLM och frossat i mat hos föräldrar och vänner. Himla trevligt att snack skit med Sara igen och springa kapp med Stygge. Frågan är bara varför inte jag fick någe godis av den gamla tanten (det är inte Sara jag syftar på den här gången) när Stygge fick de… han är ju inte mycke sötare än va jag är om jag får säga det själv.

 

Vila idag från träningen så det blev fokus plugg idag. Det gick hyfsat, läste en hel del å har börjat formuleringarna på den sista examinations uppgiften på denna skamligt dåliga kurs. Innehållet har varit bra å bra lärare, men organisationen å kommunikationen mellan lärarna har varit skrämmande dålig för att vara på universitets nivå. Undra hur det är på andra ställen, om de är lika undermåligt där? Tur att man har fästmö, träning och vänner här annars hade man varit på utflykt någon annan stans.

 

Paret Samuelsson bjöd in oss ikväll på en trevlig grattis till förlovningen kväll, med mat, fika och en smakfullt designad vas. Ekonomisk för mig, för de får bara plats typ tre rosor i den ;o) Mycke prat om förlovning, bröllop och familj. Lite roligt faktiskt, en ny situation man befinner sig i helt plötsligt, allt på grund av en lite fråga och ett härligt svar. Bra jobbat Elin ;o)


Kommentarer
Postat av: Peiza

Jag tror du går under nio redan på söndag. Kör hårt.

2009-01-07 @ 22:40:44
URL: http://peiza.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0