Örebro Indoor Games

Så var tävlingshelgen igång! 1500m utan Källmén vilket är en stor förlust. En härlig gubbe som livar upp stämningen och har bra fart under sulerna. Frågan är om det inte hade blivit en fin duell mellan Sjögren och Källe idag om han varit med? Hoppas att du kryar på dig fort och kommer tillbaks fortare än kvickt.

 

Min insats idag får vara godkänd, jag är nöjd, men åter igen vågar jag inte attackera utan flyter bara med. Det är dags att våga ta initiativet! Ryggen kändes som en halv kokt spagetti, mjuk men ändå inte. Fick en enastående behandling igår av WWW.SARAFIXAR.SE och som sagt mycket var det mycket bättre idag. Ett tips är att boka en behandling innan Stockholmarna bokar upp alla tiderna, hon börjar få en stark kundkrets där :o) Säga vad man vill om folket där, men bra smak för massage har dom då allt ;o)

 

Noterat vid tävlingen:

Sjögren - urstark som vanligt

Toothpick - krigar hårt, men nu får du ta och plocka ihop alla delarna och leverera. Du ska ju grilla mig på 1500m, precis som du alltid har gjort!!!

Lucken - börjar hitta tillbaka igen, härligt! Du har tränat hårt och bra, snart är det dags att skörda framgångar :o)

Freddie - första tävlingen inomhus tror jag, bra uppvärmning inför morgondagen. Din start blir mycket intressant då jag tror att du är ännu starkare över 3000m.

Svante - debuterar i tävlingssammanhang inomhus och avslutar ruskigt starkt i spurten! Härligt å se en sådan fenomenal kämparglöd! Hoppas du känner dig fit för morgondagens 3000ing.

 

Resultat:

Per Sjögren - 79 KFUM Örebro 4.10,63 (ut tävl)

Patrik Persson - 83 KFUM Örebro 4.16,41 (ut tävl)

Lars Drageryd - 89 KFUM Örebro 4.24,87 (ut tävl)

Lukas Melander -90 KFUM Örebro 4.32,25 (P19 1:a)

Claes Runheim - 67 KFUM Örebro 4.41,69 (Mvet 2:a)

Fredrik Ekenberg -92 KFUM Örebro 4.49,63 (P17 2.a)

 

Kvällen fortskred med Elin senare till Jensens Böffhus, där en välsmakande fläskfilé intogs. Avslutningsvis sjönk vi ner i på ett musikcafé i Pihllakyrkan där en jobbarkompis med sitt band bjöd på sköna, välklingande låtar. En härlig dag som kommer få en än bättre morgondag, då står 3000m på programmet!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0