Varannan dag syndrom

Nyducshad å luktar som man gjorde förr i tiden, kumla shampoo. Var ute med min gamle, men ack så atletiske far å lufsade runt. Ingen av oss hade en topppen dag så farten var jämn och långt under tröskelnivån. Det gick lätt igår på ÖKK men det fick jag betala idag i form av stela baksidor och träningsvärk i skinkorna! det var länge sen de, men inte mig emot, det är härligt med smärta när man vet att det gjort gott för kroppen och så även då för själen.

Nu vankas det lill lördagsmiddag, entrékotté med kantarell och paprikasås och fotboll. Såsen är kvällens svaga länk blir en ren improvisation av vad jag hittar i kylskåpet. Återkommer med resultatet. Lagerbäck sägs ha mönstrat ett ´"nytt och frächt" landslag och Källström sa igår nått att grabbarna måste ta plats våga ta för sig och att det aldrig har varit så lätt att få en plats i truppen. Kan det vara med en viss bitterhet för sin egna tröga karriär i landslaget mån tro... Jag säger lycka till till alla nya lirare och hoppas att de blir fler underhållande bolltrollare a'la Zlatan på plan ikväll.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Missade första halvlek, men med tanke på "höjdpunkterna" i paussnacket så var det lika bra. SNygga mål nu i andra i alla fall. Svettigt vsr ordet för min ÖKK vistelse idag, en femma rodd och 60 min cardio.

2009-02-11 @ 22:11:38
Postat av: Peiza

Det var alltså jag som postade föregående. Namnet har en förmåga att försvinna... märker ja. skumt.

2009-02-11 @ 22:12:58
Postat av: This is my hood

Femma rodd, imponerande! Jag vet att det är vardag för er stora killar men känner ingen annan som pallart! Bättre spel i första även om målen kom i andra... dansar i hallen ikväll!

2009-02-12 @ 12:58:11
URL: http://perkfumadastra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0