Svettkällaren ÖKK

Det var sjukt många svettiga människor idag på ÖKK, men vilka kroppar... alltifrån nybörjaren till oss exemplariska löpare;o) haha, hyfsat självgod, men de har ja rätt å vara när jag ser ut som jag gör, haha, igen! Nu slutar jag, lovar! Passet gick bra idag. Framför allt löpningen gick mycket bättre än igår då 5x1000 + 5x100 stod för underhållningen. Det känns fint efter en miserabel insats i helgen.

Annars har jag smuttat på en tårta, till kontrast till mitt annars så nyttiga liv. Yddémannen fyllde år å bjussa, såklart skulle han ha presenter också och många fina t.ex. ett gäng kycklingar i Malawi, bananfodral med tillhörande Fyffes banan, Pez å en virkad intressant kreation i rosa av Sara.

By the way så har vi flyttat, min kära fästmö å jag, till Hjälmarvägen 13b. Kom gärna förbi! Heldre 10 vänner på fika än fika på 10 vänner!
By the way så har min telefon försvunnit, eller så kan man säga att jag dribblat bort den. Högst och tämligen osmart. Typiskt! Men himla lunkt å skönt, ingen som hetsar om jag rent hypotetsiskt skulle råka vara sen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0