Svettigt pulsband återfunnet, lyckan är total!

Tack Sara! Under min rent misserabla förra vecka fipplade jag bort både mobil å pulsband, glömde nyckel till föräldrarhemmet å hade ingen koll på mor, vilket gjorde att jag skamset fick vänta på att far skulle sluta jobbet, i 1h30min!!!! typ nått sånt :oS Missade kvaltiden för SM i Bollnäs, toppar allt skit med ett ömmande och svullet knä. Så därför jag mig den på att den här veckan skulle bli bra. Hitills har jag lyckats! Plöjde en bok på 24h, har gjort stora framsteg med bilen, varit snäll och rar mot gulleplutt Elin, träffat min trevliga svägerska med man, haft ett bra men jobbigt pass på ÖKK å så igår hitta Sara mitt pulsband å de e bara onsdag... Hon konstaterade att det luktade svett!!!???(det var nyligen duschat bör tilläggas)

Tillbaka till ÖKK-passet...eftersom att jag lagt inomhusloppen bakom mig nu så är det grundträning igen, de firade jag med lite extra tunga vikter på ÖKK. Fick jobba mest med en skivstång jag skulle få över huvet till axlarna/nacken, en man vid benpressen brevid kollade lite oroligt...
Grymast va nedjoggen på passet:
1*lutning 3.50fart upp till 1000m
0,5*lutning 3.40fart upp till 2000m
****
Mellantid 7.44min
****
(utan lutning nu)
3.30fart upp till 2500m
3.20fart upp till 3000m
****
Mellantid 12.09min
****
3.10fart upp till 3500m
3.00fart upp till 4000m
****
Sluttid 14.15min

Kommentarer
Postat av: Sara

Klart det lukta svett om bandet... lär ju vart Molgan som använt det.

2009-02-18 @ 17:33:00
URL: http://saraeklund.blogg.se/
Postat av: Anonym

Fuck! en annan var riktigt nöjd över att dunkat in på 14.23... men så kaxig för det kan man ju inte vara nu...Av någon anledning går alltid måndagsjoggen bättre än joggen på fredag, men iaf, nästa måndag då går vi för sub 14!

2009-02-18 @ 19:30:43
Postat av: Anonym

inte ok att namnet försvinner efter att man skriver, // Toothpick

2009-02-18 @ 19:31:41
Postat av: This is my hood

Varför inte vända trenden och låta varje pass gå bättre än det senaste? Måndag/fredag same shit differnet name!

2009-02-18 @ 21:18:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0