Sjögren vart är du?

Sjögren sa att han skulle till GE galan, men jag kunde inte se honom i fältet över 3000m antar att jag får hålla mig till 800m fältet drar iväg, för inte är han väl där å små myser med tjejen å svullar i popcorn och läskeblask???


Träningen idag blev 15km skidor. Skulle vart 1.20löpning men kände mer för skidorna idag och med tanke på mitt små svullna högerknä så kändes det skonsammare. Men skidorna var en riktig njutning. Jag å en gubbe till i spåret som jag snart passerade och då klagade han över att han hade för korta skidor!!!??? dålig bortförklaring... låter kanske som att jag är den gamle legendaren Vegard Ullvangs son men de är ja då rakt inte. Tror att en Karlslundare skulle kunna åka ifrån mig med förbundna ögon... baklänges :o)


nu börjar 800m, måste spana efter Sjögren, hade!


Kommentarer
Postat av: Sjögren

Kiosken hade stängt när jag skulle köpa snask. Men det var kul ändå. Bra kört idag på 200ingarna!

2009-02-19 @ 21:10:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0