En löpare med abstinens

Host, host och hej svej dagboken! typ eller nått. Hatar att va under isen. Men de e la inte så farligt man kommer alltid upp igen men trist att inte få träna. Har tagit mig lite extra tupplurar de senaste två dagarna och köpt Esbiritox idag.

Men nu när jag inte tränar hinner jag med en massa annat.
  • Onsag kom kompisar å lirade Settlers, himla kul å träffa folk! länge sen de skedde (å tack för inflytt/förlovningspresenten Thomas skålen är tom nu så du får koma å fylla på!)
  • Torsdag och fredag 20-23 drog jag in feta cash på kneget. Kvällskörning med truckarna är alltid en höjdpunkt så länge man slipper långpallarna med t.ex. gradrobsstommar eller 21kg speglar på allt för hög plockplats för att det ska vara bekvämt för ryggen. Känner mig steloppererad idag.
  • Pluggat/pluggar mer än ja brukar, vilket också krävs för den här pedda kursen.
  • Har även forsatt uppbyggnaden av Elin's och mitt nya hem och packat Polon sjukt bra med IKEA-prylar å två systrar :o)
  • Bröllopsmässa (skojjsigt, vi har ju vart på sånt förr men nu är de ju på riktigt å senast fick jag avsytrat för att inte dra på oss onödig uppmärksamhet inför förlovningen.) Träffade på the dancing queen och uttryckte mitt fulla stöd. Jag vet vem jag kommer röata på på fredag iaf! SPETTAN FOR PRESIDENT! hon hade sin side kick Tobias med också. Trevliga sköningar de där!
  • Ikväll blir de bio med höga förväntningar på "Benjamin Buttons otroliga liv" (himla smart å ge Elin 2 biljetter, tack tack Hasse!)
Med andra ord det är ett mycket bra liv jag har utan löpningen också med vänner och en underbar fästmö, men det är knas hur mycket jag saknar löpningen å jag måste bli kry snart innan jag tjockar till för mycket.

Denna veckan finns det bara en: PER SJÖGREN!!!!!! PB med drygt 16sekunder på 3000m, SM 4a på 8.23.51

Kommentarer
Postat av: ex klassmate

du e så söt putte i dina rosa tofflor! du borde inte bara ha kalender, spork å tofflor i rosa, satsa på nåt större... en tröja eller så =) vill se dig på föreläsningen iförd de snarast! sen kan man inte annat en fälla en tår när man ser de söta paret på bilden =) snyft

2009-02-28 @ 20:08:34
Postat av: Sara

Vaaa... har du petat på Elisabeth Höglund?! Varför har du inte ringt å sagt nåt??? Galet... nu måste jag peta på dig med. Jag tror du tjuvmatat mitt zoo mer än restriktionerna, tjocka kattor. Hoppas kaffet smakar =)

2009-03-02 @ 22:15:45
URL: http://saraeklund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0