3-1: Underdog på G!

Stackars stackars Tove, hårt men hon räckte inte till idag, synd att hon inte fick ett något mer passande låtval hon har ju bjutt på show hela hösten, sjöng riktigt bra, men de sångmässiga blir platt när Erik har fått Skandinavium i extas 3min tidigare både sångmässigt och visuellt. Calle är ju bara för skön, helt klart min favorit till Idol 2009 och Erik kan sjunga Maiden så de e la rätt att de åker till Globen, eller rätt å fel!? vem bryr sig, de var ju dom som fick flest röster...

Stort tack till mor som förser mig med sötsaker så jag får socker-chocker i små doser så ja orkar med plugget.
Klassens stjärna, om mamma själv får välja...

...tänk om de ändå var så lätt
Även fått en mycket uppskattad klassiker, chokladkalendern! Det ultimata komplimentet då man fördriver en lugnstund med en kaffekopp i väntan på tomten, eller som Karl-Bertil Jonsson påminner ...för det här begav sig på den tiden då julen firades till minne av Kristifödelse.

Idol och luck-öppning i all ära men nu veckans händelse nr.1, i väntan på ovan nämnda händelse... jag har reducerat i lunch badmintonen!!! Sara vann första matchen och visade hur man var en ödmjuk segrare, så ja ville inte vara sämre utan bjöd upp till dans på direkten. Dramatik så de förslår, adrenalinet pumpade så hårt att tinningarna höll på att sprängas och några minnen från matchen har jag inte annat än diffusa bilder av några välplacerade bollar som överraskade min stackars lätt förvirrade, runthoppandes och förvånade motståndare. (Jag är ganska övertygad om att detta är nog med tändvätska för att de blir minst en match nästa vecka också).

Resultat 3/12-09
1a matchen
Sara: 11 - 13
Putte: 9  - 11
2a matchen
Sara: 11 - 9  -  9
Putte: 6  - 11 -  11
Vunna matcher
Sara: 3
Putte: 1

Kommentarer
Postat av: Sara

Jag måste gå ut hårdare i matcherna. Min kondis tryter när 3.e set inleds, då tar maratonlöparen över.. 2-0 i set till mig kommande vecka! Tentate, var roligt. Blir man smart och får ny energi av det?

2009-12-05 @ 07:53:43
URL: http://saraeklund.blogg.se/
Postat av: Brorsan

Kör ni varannan dag på chokladkalendern?

Det gör vi, men jag tror att Sofie utnyttjar mitt dåliga minne och lurar mig på konfekten vissa da'r.



Lycka till m plugg-dopingen!

2009-12-06 @ 22:09:00
URL: http://lifeofsigge.blogspot.com
Postat av: Putte

haha, nej här delas inge. Elin har Bamse-kalender. Fler luckor att öppna på den!



Ja plugg-te borde nog vara nåt för dig Sara inför tredje :oP

2009-12-07 @ 22:22:39
URL: http://perkfumadastra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0