ojojoj...

under förmiddagen under ett av Elins och mina djupa samtal fick jag klart för mig att om 4år är jag 30! Jag har inte brytt mig så mycket tidigare men nu liksom knöt det sig inombords, krampa till i bröstet. Men sen kom jag på att det bara är 3år kvar för min vän Martin så då kändes det bättre :o)

Ang Athen Marathon så har jag hittat något billigare flyg så det kommer landa (hihi) på ca 5500:- Att Springtimetravel tar ut hutlösa 7500pix (ej ink startavg) eller nått liknande är märkligt. Klart att man får med sig en ledsagare (reseledare) men sannolikt inte ens i närheten av Cameron Diaz (måste googla, kommer inte ihåg hur hon ser ut, men första namnet som ploppade upp) utseende, så vad betalar man för? Ifs inte mycket att fundera på eftersom att deras resor verkar fulltecknade...

Ja just ja tränade igår 5x400m lååång vila 2min snitt runt 66s. Ett ljummet pass, det glödde inte om mig, men jag var tillbaka från min semestelunk som jag visade upp här om sistens på intervallerna tidigare i veckan. Det är inte längre de stora målen jag dreglar efter längre utan de sköna resultaten. Fullt fokus på att ha kul till helgen!

Kommentarer
Postat av: Martin

jo men man tackar =) vill bara säga att när du väl får barn kommer du få trillingar, thilda gav nämligen elin 3 dockor här idag å de såg väldigt naturligt ut hur hon höll dem allihop i sin famn. hoppas nu inte detta skapar mer knutar i magen. du känner ju annars hon den där sarafixar så hon kan nog knyta upp dom. hoppas på en trevlig fika här med dig nu! häpp!

2009-08-27 @ 15:10:03
Postat av: Sara

Sarafixar knutorna i puttes mage, HOPPA HOPPA!!! Men elins mage ska jag inte hoppa på om det är 3bullar i den... wohowww! Jag tror Thilda är synsk, bara det att hon inte kan uttrycka det hon ser. Det var ett tecken när hon gav Elin 3dockor, helt säker.

2009-08-27 @ 19:49:08
Postat av: Sigge

Kommer jag att få kusiner?!

Är dom tre, blir ju en utan mat...

2009-08-27 @ 20:01:32
URL: http://lifeofsigge.blogspot.com
Postat av: This is my hood

som sagt: ojojoj, MARTIN VA HAR DU STÄLLT TILL MED!!!??? De finns inga potentiella kusiner Sigge, du får vänta måååånga låååånga år tills dess, sorry. och vid den tiden lär du springa runt å jaga duvor och inte ha tid att tänka på såna djupa filosoftankar som du har nu. Lugn i båten, sitt ner, strömmen tar oss framåt tids nog är vi framme. Sov gott!

2009-08-27 @ 23:08:55
URL: http://perkfumadastra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0