Morgonstund har guld i mun!

Klockan är 06.58 ja vaknade för 30min sen å gruset liggerfortfarande kvar i ögonen, men de e dags för träning men har dygnet 24h är de lika bra att utnyttja så många som möjligt till att vara vaken å göra roliga saker. Som träning! Fast när jag tar mig ner för trappstegen känns det som om jag är 47 å förtidspensionär pga av reautism. Det gör ont i fötter, i ben, väl ute skriker kroppen FÖRSÖKER DU DÖDA OSS? men efter någon km verkar den ha vaknat och joggen går allt bättre. Jag kommer fram till GIH och de e dags för 10x200m. De går fint men slappnar av lite förmycket på den 7:e som går lite långsamt. Annars ett snitt på låga 31, inte illa för att vara alldeles för tidigt med intervaller och utan frulle.
Nu är de dags för kneg, sen har svärfar fixat plåtar och bjutt me oss till huvvestan och Gnagets hemma kvarter för att kolla på matchen ikväll. Forza Marcus Berg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0