Härlig helg och sköna dagar!

Lördag: Hjälpa dom fantastiska svärpäronen + en finfin traditon som gamla klubben har inför Vasastafetten, TESTLOPP i Nalavi hos Iréne och Sven. Något som man ser fram emot varje år och alltid trevligt med en öppen inbjudan till övriga löpare som inte är med i KSF. Grillbuffé och badtunna väntade efter de relativt lättlöpta banan över 5km.

Jacke drog iväg som en skållad kanin, som sin vana trogen, min tanke var att försöka gå hårdare, men de gick inte, eller iaf så kände jag inte att de var värt de. Stefan, hans bror, tog dock rygg och båda flöt iväg. Vid ca 1.3km var ja förbi Stefan och i rygg på Jacke. Kändes hyfsat bra och lagom till passering 2km (6.02min) började Jacke klaga på magproblem å farten sjök betydligt så jag gick upp för att hjälpa till med farthållningen. 300m senare började också min mage krångla och Jacke gick om igen och flöt iväg åter igen, starkt med tanke på magproblemen. Jag säckade ihop rejält efter 3km och stannade i diket och började känna av den 50min tidigare korv och mos lunchen komma upp genom strupen. Stefan passerade lagom så jag fick en rygg att jaga. Besviken och lite förbannad på mig själv, plågade jag mig ikapp och förbi Steffo, men Jacke var inget att göra åt denna dagen.

Jakob 15.45
Putte 16.32?
Steffo 16.40?

Hade alla (massor av folk var med) tiden skrivna i telefon, kände mig som Lennart A Juhlin för en liten stund innan jag råkade radera dom, så har nån koll skicka gärna över dom!

Söndag - Sov morgon och besök i City men som vanligt är man lagom i tid om man kommer 20min sent... borde börja sina gudstjänster 10 så är man färdig till 12. Länge sen, så trevligt förståss. Snubbe från Colombia där som snackade om ställen jag kände igen från boken el choco, lite extra kul kuriosa.
Gav älskling #2 en ansiktslyftning under dagen, tvättat vaxat, hojen... inte Elin hon e ju #1 ;o)
Hultsjön är inte som förr, den är brun :o(

Tissda - Jungfrutur med uttern 5000 me mor och far som skipper. Ankrade upp vid en ö, grilla wurre, fika å bada! riktigt nice. Fick tom kleta på after sun lotion när ja kom hem, har inte hänt sen... Kroatien typ!

Onsdag - 5x200 snitt på 31,5s och 5x1000 snitt på 3.07s inte illa pinkat med ett högerben som känns mer som en belastning är någon hjälp, liksom känns som de bara släpar efter, nada kick what so ever. Är inte känd för nån brutal kick i vanliga fall, men nu får ja passa mig så ja inte snubblar på dom målade linjerna...

Inser sitt misstag att försöka torka upp vattnet i Vättern med bara en handduk.
Pappa gör alt för att behålla formen :oPSiesta!

Uttern 5000 45hk. Wake board? möjligt om man inte är min bror eller Harriet :oP gamla bedrifter glöms sällan.

Kommentarer
Postat av: Brorsan

Vi får försöka med waken till helgen om du är ledig!



Fina bilder.

2009-08-10 @ 21:16:32
Postat av: This is my hood

jo de vore verkligen nice, men blir nog tajt me tid... v35 har jag semester också, då om inte annat hittar vi en trevlig em med solnedgång, spegelblank sjö och 27plusgrader i vattnet!

2009-08-11 @ 23:12:30
URL: http://perkfumadastra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0