Athens Classic Marathon here I come!

WIIIIEEEEE! Min vän Momme och Coach Kroon drar snart till Taiwan på stora äventyr. Jag önskar Er STORT lycka till i Deathlympics! Själv hittar jag på mina egna. T.ex. Athen Classic Marathon, nu är jag anmäld och flyg och hotell är fixat. NICE :O) ser fram emot det så och hopppas förståss att sedningsgubbarna tar stor hänsyn till brasklappen jag skickade med om min tid på 10km Närke District Championship, hehe.

"Imorgon är en annan dag" eller varför inte "Efter regn kommer solsken" (Torsk på Tallin om jag inte minns fel:o)

Kommentarer
Postat av: Sigge

Tror du verkligen du kan slå min pappas rekord? Han är ju bäst!!!

2009-09-16 @ 21:32:38
URL: http://lifeofsigge.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0