Startfältet lämnar universitetsavenyn bakom sig... (Startmilen 2009)


































Har ju glömt att skriva in förra veckans lista, en miss som måste rättas till omg!

Veckans snackis på ÖKK är otvielelaktigt vår vän Ali Abdulahi. Alla snackade om "den lille mörka tunna killen" som trippade runt i lokalerna. Till och med den lätt runda gubben som stod brevid mig på löpbandet hade något att säga när hans polare kom och berättade om den fantastiske löpare som gör 12.59min på 5000m varpå den lätt runda gubben säger "säger mig ingenting"...
Veckans PB hagel stod de unga löparna för och en gamal räv: Petter Kroon 800m 2.13.43min, 1500m 4.32.97min (Marsspelen). Fredrik Ekenberg 17.41min (Startmilen 5km). Daniel Brånn 34.52min (Startmilen 10km).
Veckans pinsammaste
-...vad heter du?
-Tove
-Toa? nej ja menade ju Tova... (blir pinsamt röd i hela huvudet och alla asgarvar)
-Nej Moa
-Moa!?
-Nej!
-Men va heter du?
-Elvira!
Snopet...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0