Snälla farbror doktorn...

...hitta på ett vaccin mot förkylningar!

Jag vill ju hoppa och leka som de andra barnen, men framför allt vill jag kuta! Jag hade ju nått på gång ju! Snälla, snälla, snälla, låt mig bli kry i kroppen 100%. Jag vågar inte riktigt chansa nu, hade det varit i januari eller med nån annan skit tävling knackandes på dörren skulle jag slänga i mig piller och dra iväg på intervaller, men inte nu. Jag vågar inte. Kanske straffar sig i Tantolunden, vem vet? men jag får la bit i lite mer bara. Kommer ju ändå vara nån minut bakom Musse, Sjökvist och Sjögren men helgen är ju mer än bara en resultatlista. Det är fest, det är en möjlighet att få insipration och en möjlighet att springa mot gubbar som några av dem kommer stå på startlinjen i SM-stafetten, det är erfarenhet. Så snälla, snälla, snälla, jag går på trippel dos av allt å en korg med kiwi nu ska jag snart sova också.

Tjing tjong, det är min gröna snorkråkesång!

Korta terräng DM i Glansen - målgång - allt var upplagt för triumf, sarafixar.se hade ju gjort en enastående insats!

Kommentarer
Postat av: Sara

Jag har en teori om att du borde sluta äta kiwi och börja dricka vatten. Eftersom kiwi är vätskedrivande och det enda som är bra mot förkylning är vatten så blir det lite motsägelsefullt att käka kiwi NÄR man är förkyld..

2009-04-22 @ 14:59:43
URL: http://saraeklund.blogg.se/
Postat av: This is my hood

hmmm, inte bara massör utan nuetrist/dietist också... spännande koncept du kör med ;o)På vilket sätt är vattnet bra då? C-vitamin har jag hört är en förlegad skröna mot denna fasansfulla åkomma å inte funkar längre...

2009-04-22 @ 17:34:27
URL: http://perkfumadastra.blogg.se/
Postat av: Sara

Jag har mkt ideér..

Vatten... jag tänker lite såhär. Dricker man vatten blir man kissnödig, alltså borde kroppen renas fortare om man dricker mkt vatten =) Hihi. Jag har pratat med P idag och han tycker jag ska provaträna med hans grupp... vad tror du?

2009-04-22 @ 17:37:15
URL: http://saraeklund.blogg.se/
Postat av: This is my hood

Som min käre löparvän Källmén skulle sagt, gå ALL IN!

2009-04-22 @ 22:46:34
URL: http://perkfumadastra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0