Ja är farbror 24-7

För typ 5veckor sen blev jag farbror, allt gick så himla fort. Först fick jag vänta nio månader, och ingen information eller utbildning fick jag för att bli farbror. Men sen heltplötsligt fick jag ett sms att det var dags, jag började förbereda mig mentalt, allt hade varit på sån distans tidigare, hade nog inte fattat det riktigt, blir så okonkret, menar de va ju inte min mage som växte och inte jag som gick på sån där prysofysolylaxkurs (andas rätt grej). Men nu på påsklovet när motivationen för att plugga är sviktande tar jag tillfälle i akt och bygger på min kunskapsbas, jag kompetensutvecklar mig själv som farbror. Det aktuella området jag studerar nu är godnattsagor 7.5hp. En given kunskapskälla är youtube där jag hittar inspiration från han Nassim tror jag han heter, han är lite rolig.
(klicka på kursens namn så kommer godnattsagan)

Kommentarer
Postat av: tveksam förälder

hmmm... den gonattsagan tror jag kan skapa en konflilkt när du släcker lyset å kliver ur rummet =) men med lite mediaträning via frugan din kan du nog hämtaut ett G efter några veckor. askungen e ett tips som rullar varje dag här, de funkade utan utbildning =)

2009-04-08 @ 17:43:40
Postat av: This is my hood

Finns inga genvägar det är bara hårt arbete och övning som gäller. Funderar på att anordna ett godnattsagekonvent här en helg i juni, tänkt mig dig som gästföreläsare... Temat på konventet "Godnattsagor från direkt från det småländskahjärtat, här och nu - utveckla din barnsliga vokabulär och estetik". Av och med Pappa Martin.

2009-04-09 @ 14:19:16
URL: http://perkfumadastra.blogg.se/
Postat av: tveksam förälder

jadu... varför inte... jag e ju inte direkt billig när det gäller föreläsningar men du jobbar ju på ikea!!! hör av dig ett tag innan bara för jag e ganska uppbokad nu de närmaste! so long!

2009-04-09 @ 18:36:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0