Better late than never, stackars Sara

Klockan ringer, men jag går inte upp, orkar bara inte… fattar inte vad som händer, jag har alltid studsat ur min binge så fort klockan har ringt å inte som min bror Dennis å sover till 14 i sin ungdom. Med dryga 25 jordsnurr kan jag inte skylla på att jag är en ungdom, nej det är bara att inse att man börjar bli gammal. Idag drabbade det min vän Sara... men hon e rackarns förstående. Tänk om jag fick köra 221 abglides varje gång jag är sen, då dkulle jag nog vara i tid nästa gång. Men himla snygg jag skulle bli me rutor å allt :o)

 

Träningen som bjöd på gott och blandat med 200ingar 60m sprint och 1000ingar gick mycket bra. Jag är nu lite sliten efteråt å magen var som vanligt mer dålig än bra. Inte lika lättlöpt som det var under hösten, men vi bygger grund nu och söker ingen topp, än... Kan dock flagga för att det finns ett gäng jokrar i gruppen som kommer att gå bra den kommande säsongen.

 

Som värsta Martin Timell har jag hjälpt Sara med renovering idag. Skoj å göra nått annat än plugga å knega. Sara blev nöjd med min insats idag så jag är välkommen tillbaka imorgon, kanske dags att visa henne offerten… ;o)


Sara blir bättre på bild å ja är bättre på att dricka kaffe, men jag hemmafixa lite också ibland...

Håller du också på å renoverar? Då rekommendera massage, en härlig upplevelse för en sliten kropp. Gå in på sarafixar.se å maila eller ring henne bums, men glöm inte att hälsa från mig!


Kommentarer
Postat av: Sara

Hmmm... 300 abglides blir det idag när du kommer. Du din sjusovare! Hehe...

2008-11-21 @ 08:21:55
URL: http://saraeklund.blogg.se/
Postat av: ***

jao

2008-11-21 @ 09:22:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0